Dagelijks archief: donderdag 28 december 2006

Pezono

Breng de soep op smaak met pezono. Klinkt mooi. Maar ik heb dat wel niet in huis. Maar gelukkig is er Google. Blijkt dat pezono staat voor peper, zout en nootmuskaat. En ik wou morgen al in Delhaize op zoek … Lees verder

Geplaatst in Eten en drinken, grappig | Een reactie plaatsen

Stokje

Via Caroline het stokje gekregen. Ik moet dus vijf zaken onthullen die de meeste van mijn lezers nog niet weten. 1. Als kind speelde ik enorm veel met Lego. We hadden thuis een electrische trein van Lego en die werkte met … Lees verder

Geplaatst in Geheimen | 4 reacties

Koekoekkind

Deze middag naar de dansvoorstelling Koekoekkind in de Kopergietery geweest. Een prachtige voorstelling over angst. Angst die je niet echt een naam kan geven, maar die er wel is. Een voorstelling zonder woorden ook, maar met prachtige muziek. Wat me … Lees verder

Geplaatst in Cultuur, Kinderen, Uitstappen | Een reactie plaatsen

Reclamestunt van Opel ?

Virale marketing ? Reclamestunt van Opel. Ik geloof alvast niet dat het hier om een gewone diefstal gaat. Daarnet in mijn mailbox : Opel Reclameborden ontvreemd U heeft wellicht in de pers gelezen dat er een aantal ClearChannel reclameborden op … Lees verder

Geplaatst in Auto, Nieuws | Een reactie plaatsen

Beamvertising

Neem een vrachtwagen, een jonge gast op een skateboard en een beamer en je krijgt een wel heel originele manier van reclame maken. Sportlife deed het in ieder geval in Rotterdam. Cool.

Geplaatst in grappig | Een reactie plaatsen