Lego handleidingen

Dit is echt wel een handige website. Bijna alle handleidingen van Lego van 1958 tot nu.

Ik herleef via al die dozen een groot deel van mijn jeugd. Echt wijs !

 (mijn eerste lego-motor)

[via Appelogen]

Dit bericht werd geplaatst in Kinderen, nostalgie. Bookmark de permalink .

5 reacties op Lego handleidingen

  1. bijlsma zegt:

    hallo, mijn zoon heeft 3 jaar geleden de lego thalys gekregen maar we zijn de beschrijving kwijt, kunt u ons hieraan helpen?
    Met vriendelijke groet,
    Toke Bijlsma

  2. Koen zegt:

    Je kan de beschrijving vinden op http://www.hccamsterdam.nl/brickfactory/year/index.htm en dan bovenaan kiezen voor 2006 page 3 en dan BoxNr: 7897 Name: Passenger Train

  3. Rafi zegt:

    Hallo ik heb zelf lego van lego city.Alleen ik ben de handleiding kwijt.Ik heb al gezocht op het internet in het engels en daar hette hij Heavy Loader.Kunt u mij de handleiding toesturen???Alvast Bedankt.

  4. Maaike De Ridder zegt:

    hallo ik zoek de handleiding van lego duplo de grote dierentuin. Kan u mij hieraan helpen?

  5. Corry van der Heijden zegt:

    Ik ben op zoek naar de beschrijving van de lego trein de Rode Rijder uit de begin 80e jaren.

Geef een reactie

