Folksonomies

Morgenmiddag studiedag in Brussel over Participatie in E-cultuur. Er zijn 4 parallelle workshops en ik heb gekozen voor deze over Folksonomies met o.a. Seth Van Hooland, Kristof Michiels en Ann Van Wichelen. Zal morgenvroeg het artikel van Ellyssa Kroski i.v.m. Folksonomies and User-Based Tagging eens afdrukken. Boeiende lectuur tussen Gent-Dampoort en Brussel-Noord. En het boek van Tom De Bruyne zit ook al in mijn rugzak.
Nu enkel nog mijn iPod synchroniseren en de batterij opladen ;-)

Maag en darmen (part II)

Nu Jana zo goed als genezen is, is het de buurt aan Ruben. Overgeven, misselijk, koorts en meer van die ambetante dingen.
Vandaag heb ik een dag uitzonderlijk verlof genomen en voor morgen kunnen we nogmaals rekenen op de hulp van Sophie haar ma.
Dat het virus hier maar snel onze regionen verlaat. Maar beter dat ze nu ziek zijn dan in de paasvakantie. Mijn Hongaars is immers niet van dien aard dat ik het allemaal goed zou kunnen uitleggen aan de plaatselijke geneesheer.