Ontwerp je eigen lingerie

Als ik cursus geef, heb ik het vaak over Rich Internet Applications en leuke Flash-applicaties. Ik gebruik dan vaak voorbeelden zoals de Camera Finder, The Broadmoor of Build a New Mini.

Eigenlijk zou ik daar ook de Design studio van Evlove moeten aan toevoegen. Een webtoepassing waar je op een intuïtieve manier je eigen lingerie kan ontwerpen.

lingerie.jpg

Dit bericht werd geplaatst in Webdesign, werk, Winkels. Bookmark de permalink .

2 reacties op Ontwerp je eigen lingerie

  1. Tamara zegt:

    Beste Koen,

    ik ben opzoek naar software waarop ik lingerie kan ontwerpen.
    Ik heb gehoord dat je software kunt kopen en alleen een maat hoeft in te geven en dat je je ontwerp op maat op je scherm te zien krijgt en evt. aanpassingen kunt verrichten.

    Weet jij misschien wat voor software dit is en welke er gebruikers vriendelijk is.

    Ik hoop graag van je te horen.

    Met vriendelijke groet,

    Tamara Johannes

  2. Francis Wittebol zegt:

    beste Tamara,

    De software is van Pattermaker als je dit intoets bij google kun je het zo vinden.
    Veel succes.

    Gr. Francis Wittebol

Geef een reactie

