Huub Huub, Barbatruc

De kindjes zijn dol op de verhaaltjes van Barbapapa. En eigenlijk vind ik ze zelf ook wel vreselijk cool. 
En ik vind het al even cool dat je in wikipedia de tekst van het introlied en de hoofdpersonen terugvindt. En via  youtube kan ik de filmpjes herbekijken. En Ovinob vertelt me precies in welke Oost-Vlaamse bibliotheken ik de boekjes kan ontlenen.
Hoe deden we dat eigenlijk vroeger, zonder tinternet ?

Dit bericht werd geplaatst in Boeken, Internet, Kinderen, nostalgie, tv. Bookmark de permalink .

5 reacties op Huub Huub, Barbatruc

  1. zus nele zegt:

    had maandag een dvd mee voor de kindjes van barbapapa,vind het zelf ook leuk! zo van als wij klein waren,he!

  2. Koen zegt:

    Ruben had het verteld van de dvd. Ik vind het ook keileuk.En zonder geweld zoals tegenwoordig vaak het geval is met tekenfilms

  3. ADC zegt:

    Barbapapas ! De max ! Zelfs toen ik nog klein was – groot ben ik eigenlijk nog steeds niet – was ik daar ZOT van ! Echt!

  4. Randal zegt:

    Hoi,
    Ik kwam toevallig op je website en las het stukje over Barbapapa. Je moet eens kijken op http://www.vanallesvan.nl !
    Een hele vette webwinkel met Barbapapa merchandise.

  5. prod!gy1903 zegt:

    looney tunes blijft mijn nummer 1

    MEEP MEEP (roadrunner)

    andele andele arriba arribaaa!! (speedy gonzales)

    your dispicable (daffy duck)

    neeeeee.. wuts up doc *eating carrot* (no introduction needed)

    En uiteraard:

    I tawt i saw a putty cat.. I DID I DID SAW A PUTTYCAT!!! (tweety)

Geef een reactie

