Halfweg

De Gentse Feesten zijn halfweg. Stond vandaag op het programma :

* wandeling met de gidsenbond in en rond het Augustijnenklooster en de St. Stefanuskerk. Meer alhier

 dsc_4559.jpg

dsc_4524.jpg

    
* Jana heeft in de plantentuin een stukje gemaakt met klei en plantenmateriaal

 img_1138.jpg

met dank aan Ann voor de foto

    
* Ruben maakte intussen een vlieger tijdens een workshop in de Limburgstraat

vlieger.jpg

en de dag werd afgesloten met een pannekoeken- en zwemfestijn bij vrienden

Morgen beginnen we aan deel 2 en ik ben er hélémaal klaar voor 😉

Een dag in het Baudelopark

Gisterenmiddag rondgehangen in het Baudelopark. Terwijl Ruben volop bezig was met een workshop circustechnieken, hebben we samen met Jana kunnen genieten van een paar leuke optredens.
Een verslag over de circustechnieken stuurde ik vanacht reeds door naar de vrienden van gentblogt. Ik hou het op mijn eigen blog bij een paar foto’s van de optredens die we zagen.
De laatste dagen steek ik eigenlijk meest van mijn blogtijd in het verslaan van de gentse feesten voor het project, zoals ze zeggen. En ik vind het eigenlijk ook wel wijs te mogen meewerken aan de beste stadsblog van het land

dsc_4421.jpg

dsc_4312.jpg

dsc_4486.jpg

Dinsdag = humordag

Gisteren enorm veel gelachen. Eerst met het opkomend Nederlands talent Katinka Polderman. Ze bracht samen met Raf Walschaerts en voorstelling in het Gentse conservatorium.
Als ze ooit solo te zien is in ons land, ga ik zeker kijken. Zij is echt ongelooflijk goed !

Later op de avond nog meer gelachen tijdens Comedy Explosion in de Gentse Capitole en ik kan me volledig vinden in het verslag van Gudrun op de site van gentblogt.

Zaterdag nog meer humor want dan geen we kijken naar Henk Rijckaert