Gelezen

Gisteren spaghettisaus gemaakt  met verse groenten. En zo had ik deze morgen wat meer tijd om andere dingen te doen dan achter de potten staan.

Lezen bijvoorbeeld.

Vakliteratuur zoals Webdesigner, Access 2007 – de basis, maar ook de krant, de humo  en Zone 09. En dan vond ik ook nog de nieuwe Dada in de brievenbus. Met heel veel over U.S. Art, Action Painting, Mark Rothko, George Segal, Keith Haring, Warhol en Basquiat. Heel boeiend allemaal.

En tussendoor ook nog wat door mijn vers gekochte reisgids van Rome gebladerd.

Ik ben weer helemaal mee, zie.

Supervlieg

vlieg

Als we met de kinderen naar een museum gaan, vragen ze steevast of er een zoektocht is met Vlieg. Deze zomer waren er immers in heel wat Vlaamse musea speciale ‘Vliegacties’.
En wat lees ik zonet in de nieuwsbrief van Cultuurnet. Vlieg komt terug deze zomer. Dit keer met als thema ‘Vlieg feest!’. Er zal waar naarstig kunnen gespeurd worden.

Maar je hoeft niet te wachten tot de grote vakantie. Dit voorjaar strijkt Supervlieg neer in 12 Vlaamse steden. Bruisende familiehappeningen met theater, film, muziek, workshops, randanimatie,…

Ik stip in onze agenda  alvast 4 en 5 april aan (Dendermonde) en 30 en 31 mei (Wetteren).