Stockverkoop bij Van Hassels

 

Update 2008 : Stockverkoop op 25 en 26 juni 2008. Zie ook reacties

 

Vandaag en morgen kan je terecht in Zele voor een stockverkoop van de wintercollectie 2006-2007 bij Van Hassels.

We waren er vandaag al om 10:00 en hebben toch een aantal mooie stukken gevonden.

24 gedachtes over “Stockverkoop bij Van Hassels

  1. Hallo,

    IK zie op je website toevallig een bericht over de stockverkoop van Van Hassels, hebt u een idee of en waar deze tegenwoordig doorgaan?

    Alvast bedankt voor je reactie,

    Vriendelijke groeten,
    Ilse.

  2. Als u die informatie ook aan mij zou willen doorgeven zou ik dat erg op prijs stellen :-). Met de dalende koopkracht komt dat erg goed van pas…

    Kristel

  3. Hallo,

    De zomerstockverkoop zal doorgaan op woensdag 25 juni van 10 tot 18u en op donderdag 26 juni van 10 tot 16u op volgend adres :
    Van Hesedreef 41-43, 9240 ZELE.

    Groetjes en misschien tot dan.

  4. hallo,

    er gaan wel nog steeds stockverkopen door bij Van Hassels te Zele. Ik ben het jammergenoeg ook te laat te weten gekomen. Het was vorig weekend, 12 en 13 december. Iemand een idee hoe je dit op tijd te weten komt?
    alvast bedankt,
    groetjes!!

  5. hallo,
    ik heb gehoord dat de stockverkopen in Zele van Van Hassels niet meer in Zele zouden doorgaan maar elders. Heb er geen idee van waar en wanneer.
    mvg,Liesbeth

  6. Dit weekend is het weer grote FABRIEKSVERKOOP van KINDERKLEDING !!

    Je vindt er MERKKLEDING voor kinderen van 0-16 jaar o.a. Fred & Ginger, CKS, Van Hassels, Hilde & Co, Nijntje Exclusief, Kiekeboe

    Groot aanbod uit recente collecties aan lage prijzen

    DATA:
    vrijdag 12/3/2010 van 14u tot 18u
    zaterdag 13/3/2010 van 10u tot 14u

    LOCATIE:
    Van Hesedreef 51a, 9240 Zele

      1. Beste

        ik heb net gebeld naar zele. de laatste stockverkoop vond plaats weekend van 4 en 5 juni. de volgende zal plaatsvinden een half jaar later….

    1. Beste Ann,
      kan ik me ergens op een site inschrijven om automatisch verwittigd te worden van stockverkopen van Van Hassels ?
      Alvast bedankt voor de info !
      met vriendelijke groeten,
      Hilde

  7. Ik heb vandaag een mailtje gekregen hiervan. De volgende stuntverkoop gaat door op vrijdag 27/08/10 van 14u tot 19u en zaterdag 28/08 van 10u tot 14u.
    Locatie: Van Hesedreef 51a, Zele

Geef een reactie

