Nog Choco

Vanavond tegen 30 km per uur naar huis gefietst. Niet dat ik aan het oefenen ben voor de Omloop Het Volk of zo maar er was gewoon een stevige rugwind.

Dit betekent echter ook dat ik deze morgen heel hard heb mogen trappen met de wind op kop. Twaalf kilometer lang tegenwind. Maar ik had eigenlijk wel een reden om de wind te trotseren. Ik wist dat ze me aan Gent Zuid stonden op te wachten met een tas heerlijke warme chocomelk. Met ze bedoel ik de Fietsersbond afdeling Gent.
Het was vandaag Nationale Choco-vélo-actie. En iedereen die met de fiets aan Gent-Zuid passeerde kreeg een warme chocomelk.
Heel wat fietsers waren aangenaam verrast door dit initiatief en er heerste eigenlijk wel een gezellig sfeertje aan ’t Zuid. Voor herhaling vatbaar.

2 gedachtes over “Nog Choco

Geef een reactie

