Gratis cd Sarah Bettens

Waaow, zo wijs ! Op zaterdag 13 oktober zit de nieuwe cd van Sarah Bettens gratis bij De Morgen. Ik had dit weekend op haar site al één en ander gelezen over een marketingstunt maar dit had ik echt niet verwacht.
Mijn abonnement op de Morgen begint pas op maandag 15 oktober, maar de dertiende zal ik al heel vroeg in de krantenwinkel staan voor mijn exemplaar van de beste krant van ’t land.
large_479090.jpg

(foto via site De Morgen)

3 gedachtes over “Gratis cd Sarah Bettens

  1. met de berichten die vandaag de ether werden ingestuurd, zal het toch wel nog even (bang) afwachten zijn of het inderdaad zo ver zal komen dat er een gratis cd bij de Morgen zal zitten. Ik hoop het.

    Dit jaar heb ik een weekendabonnement op de Morgen. Zalig om op zaterdag en zondag alle tijd te nemen om die fantastische krant te lezen.

  2. Heb er onmiddellijk twee opzij laten leggen …ééntje voor Sofie en ééntje voor Sofie 🙂

    Een ideaal extra verjaardagsgeschenkje voor Sofie die trouwens op 13/10 26 lentes geworden is

    Ik ben ondertussen ook al even bij papa Ward langsgeweest Koen

    groetjes Sven

Geef een reactie

