Afscheid

Vrijdag nemen we afscheid van twee collega’s. Twee gewaardeerde collega’s nog wel. Het is grotendeels hun verdienste dat de websites van ovinob en museuminzicht zijn geworden tot wat ze nu zijn. Allebei voorbeelden van hoe we als provinciale overheid een rol kunnen spelen in het ontsluiten van culturele informatie voor een groot publiek.
En ze hebben mij gevraagd om vrijdag voor wat muziek te zorgen. Niet dat ik zelf de gitaar zal bespelen of een afscheidslied te berde zal brengen. Nee. Toch niet. Uit mijn cd-collectie ben ik momenteel één en ander op de iPod aan het zetten. En ik heb nu al voor 9,7 uur muziek.
Prefab Sprout, The Cult en The Smiths, maar ook Robin S., Coldcut of Stero MC’s. En zelfs Jan De Wilde en Luc Van Acker & Anna Domino.
Morgen voeg ik nog wat Doe Maar, Bowie, Moby en Ozark Henry toe. En deze van Del Amitri. Kippenvel, maat.

Geef een reactie

