De Warempel

Deze middag met een paar toffe (ex)collega’s gaan eten in de Warempel. Ik had er op voorhand hier al vanalles over gelezen, en me eigenlijk wel een beetje geërgerd aan de disccussie of het nu al of niet een vegetarisch restaurant is. OK, ze serveren er ook vis. So what ?
Op vrijdagmiddag is het alleszins veggie. Je kan er voor 12 euro genieten van een overheerlijk groentenbuffet. Heerlijk bereide groenten, linzen, bladerdeeghapjes, knolseldersoep, rijst, heel veel geurige kruiden. Ik heb op geen enkel moment vlees of vis gemist. Ik was vandaag een echte herbivoor ! Voor herhaling vatbaar.

One thought on “De Warempel

  1. Vrijdagmiddag groentenbuffet, moet ik onthouden… Ben er ook al een keertje geweest, en vond het heel lekker.
    Een tip: s’ middags kan je voor amper 10€ naar het all you can eat buffet van Komkommertijd: soep, warme en koude hoofdgerechten én dessert. Nog zo’n aanrader dus 🙂

Geef een reactie

