Generatie Einstein

Ik had er her en der al over gelezen, de Generatie Einstein. Daarnet ben ik het boek beginnen lezen en het is ongelooflijk boeiende lectuur. Er wordt op een positieve manier geschreven over de huidige generatie jongeren. Niet over de 3 G’s (genot, gemak en gewin) maar over de 3 S’en (slimmer, sneller, socialer).

Doordat dit boek op een positieve blik naar jongeren kijkt, is het ook ongelooflijk inspirerend.
En voor één keer vind ik het jammer dat ik niet aan de andere kant van het land werk. Dan nam ik het boek mee op de trein, en kon ik het op enkele dagen tijd uitlezen.

Geef een reactie

