Verdorie

Gisteren had ik het ook al. Een bericht geschreven en dan klik ik op publiceer en is alles weg. Geen spoor meer terug te vinden. Nergens. Zo frustrerend, zeker als het een iets langer bericht is, vol met links.
Ik probeer het straks nog eens opnieuw.
En ook met dit bericht lukt het niet meteen. Gelukkig had ik alles gekopieerd.

Een gedachte over “Verdorie

  1. Eigenaardig. Mij overkwam het ook, enkele dagen geleden … Zelfde probleem, ook veel links! Nooit eerder gehad. (Heb de tekst nog niet eens opnieuw gemaakt – is ondertussen al gedateerd.)

    Op het WP-forum rondgekeken. Geen oplossing, wel iemand die zei van aan de ‘support’ te vragen van de post te recupereren. Had er al niet veel hoop op … weg is weg, dacht ik. Bij mijn wiki’s wordt altijd gemeld dat ze een ‘draft’ ge’recoverd’ hebben en of je die nog wilt publiceren. Dat is heel handig, zo geraak niet zomaar iets kwijt. Nochtans zou WP ook een automatische bewaarfunctie hebben… Mark van de support heeft niets voor me kunnen doen. Zoals ik al zei: weg is weg. Wat u doet, kopiëren, dat is veiliger. Of tussendoor meer saven kan ook helpen.

    Aangenaam! Ik kwam hier vandaag (vannacht) voor het eerst. Mooi, hier!

    Groeten van janien

Geef een reactie

