Oogst januari 2008

Een nieuwe rubriek op mijn blog. Op het eind van iedere maand kan je lezen wat we gewonnen hebben. Dit is de oogst voor deze maand :

* De Foute CD Box – via Het Nieuwsblad
* 2 tickets Avant première No Country for Old Men – via Radio 1
* 4 tickets Avant première  Asterix en de Olympische Spelen  – via HLN
* 1 Kraslot Monopoly (winst 5 euro) – via Humo
* 2 tickets Gedichtendag – via Radio 1
* 2 tickets optreden Té Gek – via Standaard

En nu snel naar www.winprijzen.be en www.nuwinnen.be voor de nieuwe oogst.

One thought on “Oogst januari 2008

  1. Welwelwel, koenwolk! Proficiat! Hebben jullie véél méér geluk dan ik! Géén 1 000,00 euro voor mooiste 160 bij Sofie Cerutti, géén R1 voor Gedichtendag. Heb ik jullie niet gezien daar in de Arenberg! Wél de stand van Radio1 opgemerkt, én ik heb een foto van Bart Moeyaert en eentje van Joke van Leeuwen, die wil ik nog op mijn blogje plaatsen. O, ja, onlangs heb ik wél iets gewonnen bij Radio1. Met al mijn gemiezer zou ik dat geweldige stuk nog vergeten: een elektronische dansmat!!! Aan mijn kleinzoontje cadeau gedaan …

    En leuk, toch, dat recept!

    Veel geluk verder. Gelukkig dat je dat met de wereld deelt en dus ook met mij. De vermenigvuldiging van het geluk, heet dat, niet.

    Groetjes
    janien van TSM

Geef een reactie

