The Kite Runner

Ik denk dat ik eerst het boek uitlees, vooraleer ik naar de film ga. Zonet de trailer en de cast bekeken op de officiële site en ik ga zeker kijken. Deze middag in het vroege lentezonnetje nog wat verder gelezen en genoten van de Vliegeraar. Het was een eeuwigheid geleden dat ik nog eens helemaal alleen thuis in een boek kon wegduiken.

One thought on “The Kite Runner

  1. Ik heb nog het boek gelezen, noch de film gezien. Maar dat ben ik wel van plan, wel denk ik eerst het boek te lezen vooraleer de film te bekijken. Meestal heb ik in een andere volgorde geen zin meer om het boek te lezen omdat ik het verhaal dan toch al ken, en dan begin ik er niet meer aan. Dat zou wel heel zonde zijn, denk ik! Het boek ligt net op mijn NTL-stapel maar is al vele andere boeken die ook die stapel bevolken voorbijgestoken, dus waarschijnlijk zal het één van mijn volgende boeken worden.

Geef een reactie

