Verlof

Bijna 10 uur en mijn dagje verlof zit er op. Deze morgen om 8:00 vertrokken, tussen 9:30 en 16:30 cursus gegeven en nadien naar Brugge voor een docentenvergadering bij Syntra West.
Boeiend om zo te vergaderen tussen rasechte West-Vlamingen. Ze hebben het dan over een pauze die een “kart” duurt of gasten die “brielen op de netwerk skieve”.
Er zat nog een Oost-Vlaming in het gezelschap die heel toevallig ook naar Gent reed vanavond en nog toevalliger in dezelfde straat woont van mijn collega en haar eigenlijk ook vrij goed kent. Een kleine wereld dus.

En eigenlijk heb ik best wel genoten van mijn dagje verlof. En dat meen ik oprecht.

3 gedachtes over “Verlof

  1. Interessante blog… het leven van een mens met beide voeten op de grond. Heel herkenbaar, leuk om te lezen.

    Off-topic: Ik las in een van uw oude berichten over een stockverkoop van Van Hassels (kinderkleding). Kan u mij daar misschien meer praktische details over geven (werkt dat met een mailinglist, waar vindt de verkoop plaats, eventuele data…)? Daar zou ik heel dankbaar voor zijn. Van mij kan u uiteraard ook tips verwachten :-).

    allizey [at] your-mail [dot] com

    (e-mail: [at] en [dot] door @ en . vervangen)

    Alexandra

  2. De stockverkoop vindt plaats in de gebouwen van Van Hassels in Zele, de woensdag en donderdag voor de kerstvakantie.
    Ook in juni is er een verkoop
    Iedereen kan zomaar naar binnen.
    Als het zover is, laat ik iets weten

Geef een reactie

