Lotte

Is het je ook al overkomen dat je met een bepaald gerecht in gedachten naar de winkel gaat om de nodige ingrediënten te halen en je even later merkt dat er in  je winkelmandje totaal andere producten liggen. Gisteren had ik het weer. Ik zou gebakken zeetong maken met verse frietjes, maar het werd uiteindelijk lotte met peultjes, chorizo, zongedroogde tomaatjes en  aardappelpuree. De verkoopster aan de visstand had me overtuigd om lotte te kopen. Hij was uitzonderlijk voordelig geprijsd en ze verzekerde me dat ik er geen spijt van zou krijgen.

En ik moet de verkoopster gelijk geven. Deze middag de vis klaargemaakt en het was om duimen en vingers bij af te likken.

Geef een reactie

