Verhuis

Bijna 10 jaar heb ik er gewerkt. In het Provinciehuis in het centrum van Gent. In juni 1998 ben ik er begonnen. We werkten toen nog met Windows For Workgroups 3.1 en Access 2.0. Outlook bestond nog niet en we hadden één (!) gezamelijk e-mailadres voor heel onze dienst. Heel af en toe kregen we een e-mail en van spam was nog geen sprake. Via Michel leerde ik werken met Allaire Cold Fusion 3.1 en iets later met ColdFusion 4.0. Ik heb daarnet nog een mail gevonden met een login en wachtwoord om ColdFusion 4.5 Beta te testen.
We schreven code in Allaire HomeSite 4.0 en gebruikten Dreamweaver 2.0 en Flash 4.0. En ja, ik heb nog de originele dozen en ze krijgen een plaatsje in mijn nieuw bureau.

Massa’s lege kartonnen dozen deze week op “ons verdiep”

dsc_8224.jpg

En massa’s gevulde dozen ook

 werk.jpg

Dit was tot daarnet mijn werkplek

dsc_8209.jpg

en dit was het uitzicht

dsc_8205.jpg

Vanaf donderdag zit ik in het Provinciaal Administratief Centrum aan het Zuid. Iets verder van het centrum, maar wel vlak bij de bibliotheek en het Zuidpark.
Op het 7e verdiep met een prachtig uitzicht over de Gentse binnenstad.

3 gedachtes over “Verhuis

Geef een reactie

