Bakkerij De Waele in ’t nieuw

Carine had het ons de afgelopen weken al een paar keer gevraagd. “Ge komt toch af hé, op 8 maart. En zeg het maar tegen je zussen ook”
En volgens mij heeft ze dat ook tegen al haar andere klanten gezegd, want het was druk vanavond bij de opening van de nieuwe bakkerij.
De winkel ziet er totaal anders uit, veel groter ook en met veel rood. We mochten ook de bakkerij bezoeken. Interessant om eens te zien hoe onze boterkoeken, sandwiches en taarten gemaakt worden. Maar het was bovenal een lekkere avond. Veel geproefd eigenlijk. Oververse broodjes met kaas, paaseitjes,  broodjes, ijs, …
Jammer dat ik mijn fototoestel niet mee had, maar ik verwacht toch een paar foto’s van Lut op Lochristi Blogt.

Een gedachte over “Bakkerij De Waele in ’t nieuw

  1. Je bedoelde hier waarschijnlijk de 5de maart he broer ? We waren er langs gereden rond 18u15 en volgens mij was idd de helft van Lochristi daar. Heel veel volk zagen we er naartoe gaan. Even hebben we nog getwijfeld om ook eens binnen te komen maar … Philippe had een beetje tandpijn ! Groetjes !

Geef een reactie

