Adobe Certified Expert in Dreamweaver CS3

Een week of 2 geleden had ik me ingeschreven voor een examen van Adobe Certified Expert in Dreamweaver CS3. En deze middag mocht ik bewijzen dat ik Dreamweaver CS3 van binnen en van buiten ken.
Een engelstalig examen met 71 multiple choice vragen die je in goed anderhalf uur moet oplossen. Je bent geslaagd als je minstens 64% haalt.

Het examen zelf was knap lastig. Heel wat vragen over nieuwe features of over zaken die ik (bijna) nooit gebruik.

Om 20 voor drie verscheen op het computerscherm het logo van Adobe met daarnaast de tekst : CONGRATULATIONS.

Vanaf nu mag ik me dus Adobe Certified Expert in Dreamweaver CS3 noemen en mag ik ook het logo gebruiken in al mijn communicatie.  Joehoe !

ace_dreamweaver.gif

4 gedachtes over “Adobe Certified Expert in Dreamweaver CS3

Geef een reactie

