Jaren 90

De Jaren 90 zijn volledig terug. En dan denk ik terug aan 1994 toen The Choice op de Lodejofeesten speelde, en ik voor Sarah Bettens mocht koken. Een jaar later stonden ze terug op de Lodejofeesten, toen als K’s Choice. Ik zat toen voor een paar maand in Portugal en kreeg een briefje van Sarah met de woorden “Jammer dat je er dit jaar niet bij bent”. Onnodig te vertellen dat ik dat briefje zorgvuldig heb opgeborgen en ongelooflijk koester.
Het was ook in de jaren ’90 dat we Donna’s Dansfolie naar Lochristi haalden. Met duizenden stonden we op de dansvloer. Het was de tijd van 2 Unlimited, Shaggy, Dr. Alban en Roxette. En alles werd toen nog ongelooflijk gesponsord door L & M. Als medewerker aan de Lodejofeesten droegen we L&M T-shirts en L&M petjes. En we mochten zelfs ongestoord L&M roken. In de jeugdclub, in onze auto, op school, op restaurant en al.

2 gedachtes over “Jaren 90

  1. Ben je eden paar weken terug naar de lodejo geweest voor de ancien avond?

    Ik kon spijtig genog niet wegens andere verplichtingen.

    Ik wist het niet van dat briefje van Sarah. Het tweede optreden was leuk omdat ze heel veel herrinerden van het eerste optreden; Ze vertelde tijdens het optreden over het feit dat ze het haar van hun gitarist hadden afgeschoren op het festival terrein het jaar ervoor. En dat ze de ontvangst van de organisatie de beste vonden waar ze het jaar ervoor gespeeld hadden (met details waarom).

    En toch vond ik ze als The Choice in de overpoort zo mogelijk nog beter, enkel Sarah en Gert. Een optreden toen enkel haar single (Why don’t you try me) uit was.

    Koen you make me remind our lodejo times…
    Ag does where the days…

Geef een reactie

