Dreft

Het was écht geen zicht, daarnet zo rond een uur of zeven. Ik had de ramen gepoetst en in ons berging had ik de fles amoniak terug op het rek geplaatst. En rekken in de berging staan meestal aardig vol met wasverzachters, wasmiddel, bleekwater, en tientallen andere flessen.
Even later wou ik iets te drinken halen in de berging en naar alle waarschijnlijkheid had ik tijdens het terugzetten van de fles amoniak voor wat chaos gezorgd bij de andere flessen. Soit, één fles was naar beneden gedonderd en de vloer was bedekt met zowat 2 liter vloeibaar wasmiddel. Niet dat ik het onmiddellijk zag, maar ik heb het wel gevoeld. Met een sierlijke beweging ben ik uitgegeleden en je kon me allicht ruiken tot in het dorp. Tot op mijn ondergoed zat ik volledig onder het blauwe goedje.
Gelukkig niets gebroken. Want hoe leg je dat uit aan je baas? Ik zal er vandaag niet zijn want ik ben gevallen over een paar liter dreft. Hmmm.

Een gedachte over “Dreft

  1. Hoe je dit uitlegt aan je baas …
    Je neemt alles op met een digitale camera, zet het filmpje op youtube en laat jouw baas (en de rest van de wereld) meegenieten van jouw glijpartij.

Geef een reactie

