Smoothies

Ik heb ze nog niet zo lang geleden ontdekt, de smoothies. En ik moet toegeven dat ik absolute fan ben. Ik heb er al een paar geprobeerd, en dit is mijn voorlopige top 3.

Op 3 Chiquita – Just Fruit In A Bottle. Zeker niet slecht, maar nogal dik.

Op 2 Hero Fruit 2 Day. Niet te dik, en met heerlijke stukjes fruit

Mijn absolute nummer 1 mySmoothie met Blueberries. Gewoon onweerstaanbaar lekker.

Ik kan natuurlijk ook eens proberen om er zelf één te maken. Eens informeren bij mijn collega donderdag.

 

5 gedachtes over “Smoothies

  1. Zeker eens naar Tasty gaan dan: twee vestigingen in Gent (rechtover Minard+ in hoogpoort) en super smoothies (die met gember vind ik heerlijk).

    En je kan er een heerlijke vegetarische burger bij eten.

  2. kom maar af, maar eigenlijk moet je gewoon zelf experimenteren, nog zo leuk, gewoon van alles bij elkaar gooien en blenderen maar! en ja de verse zijn de lekkerste.
    Ook in Gent Zuid shopping zijn ze heel lekker. (en dichtbij!)

  3. Jouw nr 1 is in elk geval ook mijn nr 1, zo zalig dat zie zijn. Die van Hero vind ik niet zo super, en chiquita nog niet geprobeerd wegens niet zo’n tof merk. Maar smoothies zijn de max, zo veel is zeker 🙂

Geef een reactie

