Relaas van een stofzuiger

Als ik de laatste tijd wat minder schrijf, heeft dat zo zijn redenen. Examens opstellen, nieuwe cursussen voorbereiden, en … lezen. Ik had me voorgenomen om dit jaar wat meer te lezen en het lukt me aardig. Veel Vlaams werk eigenlijk. Los van Tom Naegels bijvoorbeeld, of Heden Soup! van Wim Helsen. En nu ben ik begonnen in Relaas van een stofzuiger van Pepijn Lievens. Ik ken Pepijn Lievens als tekstschrijver van o.a. Alice dat we een jaar of 2 geleden in de Kopergietery zagen.
Relaas van een stofzuiger is zijn debuutroman waarin hij het verhaal vertelt van zijn verslavingen en hoe hij er vanaf wist te komen.
Het leest alleszins heel vlot en ik ben zodainig geboeid dat ik snel ga verder lezen !

Geplaatst in Geen categorie

Geef een reactie

