Elmer Food Beat

Ik lees net bij Rudy dat ze volop bezig zijn met de voorbereidingen voor de Lodejofeesten. En bij de Lodejofeesten denk ik met weemoed terug aan schitterende en memorabele optredens van Ludo Mariman, The Scene, The Radios, The Choice, Arno, Brendan Crocker,… en de ongelooflijk grappige Franse rockers van Elmer Food Beat. Ze hebben bij ons een paar bescheiden hitjes gehad. Daniela bijvoorbeeld.

One thought on “Elmer Food Beat

  1. Wow, cool, die video heb ik nooit gezien.

    ik herriner me nog hun eerste optreden in Gent in het kleine zaaltje recht tegen over de ploeg (even de naam kwijt).
    Ik draaide toen al Daniella zot tijdens de instuif. Na het optreden kocht ik de cd.

    Toen Erik een maand later melde dat ze een aanbod hadden gekregen om ze in de Lodejo te laten optreden was ik helemaal voor. IK heb zwaar gelobbyd, al had ik de indruk da dit niet echt nodig was.

    Het optreden in de lodejo was GENIAAL. Voor mij zowat het beste wat ik ooit in de lodejo zag.

    Ik herriner me nog dat ik die middag lifte naar Lochristi en dat ik uitgleed over een (verpakte) condoom. ==>Le plastisque c’est fantastique.

    Ik vond het optreden tijdens de lodejo feesten het jaar later iets minder. Doch het bleef een knal van een optreden.

    Als ik dit schrijf zijn de optredens waarschijnlijk vollop bezig in Lochristi….

Geef een reactie

