All I Need

Voorjaar 1998. 10 tien jaar geleden. We woonden nog in Gent. Ik combineerde mijn full-time job bij het Rijksontledingslabo in Gentbrugge met avond- en weekendcursussen bij de VDAB.
Er waren nog geen kinderen en op zaterdagavond was ik DJ in Le Bal Infernal. Ik draaide Portishead en Massive Attack. Het was in dat bruine café in de Kammerstraat dat ik Sven, een oude schoolkameraad tegen het lijf liep. En Sven leerde me Air kennen, en Lamb en Sigur Rós.
En nu, 10 jaar later ligt er een Special Edition van Moon Safari van Air in de winkel. Compleet met remixes, demo’s en exclusief materiaal.
Deze week eens bij de platenboer binnenwipppen.

En All I Need blijf ik een geweldig nummer vinden.

Een gedachte over “All I Need

Geef een reactie

