iMac

Mijn PC wordt in december 5 jaar en is eigenlijk in feite toch een heel klein beetje aan vervanging toe. En ik overweeg ernstig om een iMac in huis te halen.
Een dezer dagen eens binnenspringen bij Switch om hem eens uit te proberen. Ik ben nu al zenuwachtig, zie.

4 gedachtes over “iMac

  1. Zeker doen!
    Wij hebben de onze (iMac 24″ 2.8GHz) sinds december en zijn supertevreden! Ga vooral voor de 24″, in het begin vonden we die zelf véél te groot, maar dat went snel hoor! Nu vinden we alle ‘normale’ schermen zo mini.
    Veel plezier ermee!

  2. iMac is zeker een aanrader, werk sinds twee jaar op een mbpro en zou nooit nog een pc willen. Mijn mbpro is voor mij het eerste productie toestel waar ik na twee jaar nog tevreden over ben.

    Voor mij de beste apple reseller is S&S (www.sands.be) in antwerpen of hasselt. Zeer goede service en die mannen zijn gewoon apple freaks.

Geef een reactie

