No Stress

Ongelooflijk, maar ik heb gisteren op anderhalf uur onze belastingaangiftes ingevuld. En zeggen dat ik donderdag een dag verlof had ingepland om alles in te vullen.
Nu heb ik donderdagmiddag wel tijd om pannekoeken te bakken op school. Ze zochten nog een aantal ouders die ’s middags vrij waren en dan zijn ze bij mij meestal aan het juiste adres.
En morgenvoormiddag ben ik vrijwilliger om met een groepje van 4 kinderen uit het 2e leerjaar een bezoekje te brengen aan de markt in Lokeren. De kinderen mogen dan zelf van alles kopen en vraagjes oplossen en al. En achteraf doen we misschien nog een terrasje.
En ’s middags kan je ons vinden op Pop-Eiland.
Nee, voorlopig geen stress.

Geef een reactie

