Winkelkar

Gisteren bij Het Laatste Nieuws meegspeeld voor een gratis winkelkar gevuld met producten voor een waarde van 48 euro. 1 kans op 4 om te winnen en ik had geluk. Ik koos de juiste winkelkar en kreeg de melding dat ik bij de gelukkige winnaars was. Ik vulde nog mijn adresgegevens in en gaf het antwoord op een vrij makkelijke schiftingsvraag.

Vandaag kreeg ik een mail dat de lijst van de winnaars van gisteren bekend was en dat de lijst alhier kon geraadpleegd worden.
Groot was mijn verbazing toen ik mijn naam niet terugvond in de lijst.
Ik stuurde een beleefde mail naar Het Laatste Nieuws en ik heb zo het vermoeden dat er nog mensen in mijn geval waren. Want wat lees ik nu op de pagina met winnaars :

Ze hebben de tekst “De winnaars van gisteren zijn bekend” gewijzigd naar “Enkele van onze winnaars zijn bekend”

En verder :

Dit zijn slechts enkele van onze winnaars, het is onmogelijk alle winnaars op deze pagina te plaatsen. Als u dus gewonnen heeft en uw naam niet meteen terugvindt op deze pagina, geen paniek.

Deze tekst werd achteraf aan de pagina toegevoegd. Er is dus nog hoop.
Ik hou jullie in  ieder geval op de hoogte.

2 gedachtes over “Winkelkar

Geef een reactie

