Meester Koen

De afgelopen twee dagen voelde ik me een heel klein beetje meester. Gisteren mocht ik met een groepje van 4 leerlingen uit 2B naar de markt in Lokeren. Ze hadden het ontzettend naar hun zin en achteraf mochten ze hier nog bij ons thuis iets drinken en was er zelfs nog tijd om wat te spelen.

’s Middags samen de kinderen en hun vriendjes en vriendinnetjes naar pop-eiland geweest. Vooral de randanimatie en meer bepaald het kinderrechtendorp en onze onvergetelijke kayaktocht waren voor de kinderen het hoogtepunt van de dag.

En vandaag was ik samen met enkele andere mama’s en één zeldzame papa van de partij om voor een 70-tal kinderen pannekoeken te bakken. In ons groepje mochten de kinderen zelf het deeg maken, mixen, pannekoeken omdraaien,… Ontzettend leuk allemaal.

Mocht ik 20 jaar jonger zijn, ik zou sterk overwegen om in het onderwijs te stappen.

Geef een reactie

