Foto’s Popeiland 2008 on line

Gisteren heb ik samen met onze huisfotograaf Freddy de foto’s van Popeiland 2008 on line geplaatst.

En toen ik bezig was om alles on line te plaatsen dacht ik eraan hoe fijn het is om bij de provincie te werken. Ik voel me in mijn job allesbehalve een ambtenaar. Afwisselend werk, ontzettend veel vrijheid, toffe collega’s en plaats genoeg voor creativiteit. En dan vergeet ik nog te vermelden hoe gezinsvriendelijk het provinciebestuur is. Kinderopvang in paas- en zomervakantie, een provinciale premie bij 4/5 werkweek, sinterklaasfeest,…

O, ja, en we zoeken nog informatici om ons team te vertsterken. 

De foto’s  vind je alhier, maar ook hier.

2 gedachtes over “Foto’s Popeiland 2008 on line

Geef een reactie

