Invloed

Hé, vreemd, ik sta in de Top 100 meest invloedrijke Vlaamse weblogs.  Ik vermoed zelfs dat ik er al langer dan vandaag in sta, want ik ben zowaar gezakt naar plaats nummer 65.
Waar ik die positie aan te denken heb, is mij een raadsel. Ik vind mijn blog allerminst invloedrijk en ik heb voorlopig nog geen mails gekregen van adverteerders of marketeers die reclame willen maken op mijn blog.
Maar wat niet is, kan nog komen. Ik ken een paar goede doelen met wie ik mijn reclame-inkomsten wil delen.

2 thoughts on “Invloed

  1. Als een mens niet kan slapen voordat hij jouw blog gelezen heeft …
    Als een mens zich zorgen maakt wanneer er niets nieuws op jouw blog te lezen staat …
    Als een mens inspiratie opdoet voor een avondje cultuur door even jouw blog te lezen …

    dan ben je invloedrijk! 😉

  2. Hallo Koen,

    Hier met Jérôme. Een jaar of twee geleden, heb ik van u les gehad van Dreamweaver en Flash. Misschien herinnert u zich mij, ik heb u een paar keer aan het station afgezet te Brugge.

    Ik ben momenteel bezig mijn eigen website aan het bouwen maar ik ondervind hierbij enkele problemen. In mijn website zit een flash-movie geïntegreerd. Het volgend probleem stelt zich: de flash movie blijft maar lopen en ik kan deze maar niet stoppen.

    Ik heb deze reeds voorzien van een actionscript met daarin stop(); , maar tevergeefs die blijft maar verder doen. Zoals in het boek ‘Adobe Classroom’ staat vermeld heb ik deze actions op een aparte layer gezet, maar dit werkt blijkbaar ook niet.

    Weet jij toevallig nog een oplossing voor dit probleem.

    Alvast bedankt,

    Met vriendelijk groeten,

    Jérôme C.

Geef een reactie

