Michael Sembello

Toen ik deze morgen naar het werk reed, had ik Maniac van Michael Sembello in de CD speler zitten. Eén van mijn all time favorites.

En daarnet ontdekte ik deze live-versie. 

2 gedachtes over “Michael Sembello

  1. Oh, is dat niet het liedje van Flashdance?
    Puur jeugdsentiment 🙂
    En dan had je ook nog Footloose.
    Ik was in die tijd helemaal dol op dit soort films.
    Zou je die nog ergens kunnen huren?
    Lijkt me wel leuk om die samen met Noor eens te bekijken.
    Of zou ik het misschien toch beter bij een leuke jeugdherinnering houden 😉

  2. Komt inderdaad uit Flashdance
    En Footloose is ook één van mijn favorieten
    Je kan die films zeker nog wel ergens vinden en dan kunnen we met z’n allen eens kijken samen met de kinderen.
    Voorzie ik dan ook een kleine dansvloer

Geef een reactie

