Coldfusion wordt vandaag 13 jaar

Ha, kijk, vandaag wordt ColdFusion 13 jaar. Ik leerde ColdFusion kennen in 1998 via Netpoint en Michel gebruikte het voor onze website, en voor de Sociale Kaart en nog zoveel meer.
Tien jaar later gebruiken we het nog altijd en eigenlijk kunnen we zelfs niet meer zonder…

Bij Ben Forta vond ik alle logo’s terug.
Op het werk hebben we nog altijd de originele doos van ColdFusion 3. Ik heb de overname meegemaakt door Macromedia en later door Adobe. En we zijn voor zowat elke nieuwe versie naar een Brussels hotel of bioscoop getrokken om Ben Forta bezig te horen over de nieuwe features.

Momenteel zijn ze volop bezig aan ColdFusion 9 en afgaande op een presentatie die ik laatst zag, zitten er weer een paar leuke nieuwigheden in. Ik blijf fan.
             

            

Een gedachte over “Coldfusion wordt vandaag 13 jaar

Geef een reactie

