Heist – Lochristi, the shortest way

Ha, kijk eens aan. We komen net terug van het vuurwerk, ik check nog ff mijn mails en ik merk dat mijn fietsnetwerkcoach mij een kortere route heeft doorgestuurd van Heist naar Lochristi : 66,1 kilometer.

We gaan uiteraard voor deze korte route, en hopen dat er ergens middenin een treinstation ligt, voor mochten we het niet meer zien zitten.

Merci Wim !

2 gedachtes over “Heist – Lochristi, the shortest way

  1. Beste Koen, dit bericht maakt me nu toch wel curieus!

    Heeft je coach een kortere route gevonden tussen knooppunt 36 en 99? Langs het fietsnetwerk?
    Indien je de fietsnet.be routeplanner dit rechtstreeks laat uitrekenen bekom je weliswaar 70.1 km ipv jouw eerdere 73 km, maar dat is toch nog langer dan de 66 van je coach.

    Mail me als je wil en merci voor je eerdere complimenten,
    Koen | fietsnet.be

  2. Koen,

    Aan knooppunt 49 in Langerbrugge hebben we de veerboot genomen. Net voor de veerboot staat er denk ik zelfs een bordje richting knooppunt 99.
    Op fietsnet.be wordt de overzetboot in Doornzele genomen, vandaar het verschil in kilometers.

    Nog eens proficiat met jullie initiatief !

Geef een reactie

