Jensen houdt het voor gezien

Eigenlijk lees ik wel graag, maar ik vind het zo verdomd moeilijk om in de bib de juiste boeken te kiezen. Maar ik denk dat ik er vandaag toch in geslaagd ben.
Jensen houdt het voor gezien van Jakob Hein is net wat ik zocht. Een komisch, luchtig en grappig verhaal over een postbode die werkloos wordt en zijn werkloosheid beschouwt als een buitenkansje om de maatschappij aan een grondig onderzoek te onderwerpen.
Het leest als een trein en het weet me op één of andere manier te ontroeren. Een aanrader.

Geef een reactie

