GoldShake

Ik raad elke Telenet-klant aan om regelmatig eens de Telenet website te bezoeken. Wij hebben momenteel internet, telefonie en digitale TV bij die gasten uit Mechelen en daarvoor betaal ik zo rond de 65 euro per maand.
Maar wat lees ik vandaag op de site :

Telenet lanceert de Shakes. Nog sneller surfen met extra volume, onbeperkt bellen naar vaste lijnen in Europa en genieten van digitale televisie in High Definition zijn nog nooit zo voordelig geweest!

50 euro per maand, huur HD Digicorder inbegrepen. Alles even nagelezen alhier, en on line mijn Goldshake besteld. En u?

7 thoughts on “GoldShake

  1. Ik lees dit op hun site :

    De GoldShake van €50/maand bestaat uit de volgende diensten: “ComfortNet XL (€50/maand) + Digital TV (Huur HD Digicorder: €8/maand) + FreePhone Europe €20/maand)”. U geniet van een maandelijkse korting van €28/maand.

    Ik hou jullie op de hoogte

  2. Ik heb zonet ook online mijn Goldshake besteld.
    Op woensdagmorgen 1 oktober komt de installateur langs.
    (éénmalige activatiekost van 50 €)

    Ik kan er niets mee verliezen want nu betaalde ik maandelijks bijna 80 €, en dit zonder digitale televisie 😦

    Alvast bedankt voor de tip.

  3. Eigenlijk kan ik hier niet tegen.

    Goedkoper telefoontarieven enkel indien we er iets bijnemen dat we eigenlijk niet willen. Chantage. En de rode knop werkt enkel wanneer we digitale tv nemen. En heruitzending van programma’s van de openbare omroep mogen we enkel zien wanneer we betalen, terwijl we hiervoor al betaald hebben via belastingsgeld. En rechtstreekse integrale uitzendingen vanuit de parlementen waarvan ik al jaren vind dat iedere burger gewoon het recht heeft om deze te zien en dat het uitzenden daarvan een verplichting zou moeten zijn voor de vrt, hun taak, daar mogen we ook voor betalen.

    Ergens klopt er iets niet. Raar dat zo weinig mensen zich daar aan storen en als vanzelfsprekend geld op tafel leggen.

  4. Ik heb ook mijn goldshake bestel installatie 31 okt.

    Nu vraag ik me wel af of er mensen zijn die er een gratis mobile abonnement bijgenomen hebben via internet, en hoe zij het gedaan hebben, ik voer de gegevens in en krijg de vraag (die logisch is) om mijn gsm nummer in te geven maar dit kan nergens 🙂

  5. Het klopt niet Telenet beweert. Bij Telenet betaal je nog bij voor je kabel. En levert dat voordelen op ? Wij, bij Scarlet, denken van niet : zie http://www.scarlet.be/fabelvandekabel

    Wat krijg je dan bij Scarlet ?

    Ten eerste bespaar je 160 euro per jaar want hebt geen kabelkosten. Verder krijg je Scarlet One, snel internet (tot 12 Mbps), gratis vast nationaal bellen (vanaf 16 uur tot 8 uur en in de weekends), gratis mobiel abonnement en digitale TV (van Belgacom), met gratis HD decoder (met harddisk).

    En wat betaal je? €50 per maand, alles in. Eenmalige kosten? € 50 voor wifi modem. (ipv € 80).

    Voor de rest : enkel wat je verbruikt. Met gratis installatie en activatie. Is iedereen aansluitbaar? Neen, dat nog niet, maar als je aansluitbaar bent, is het altijd op VDSL2, met 2 streams in HD. Kijk op http://www.scarlet.be of je aansluitbaar bent.

    Ik hoop dat ik je verder heb kunnen helpen met deze informatie. Meer informatie vind je op http://www.scarlet.be

Geef een reactie

