iPod Touch

Sinds april 2006 ben ik een tevreden gebruiker van een iPod. Een lichtgroene iPod Mini van 4 GB om precies te zijn. Gewonnen met een wedstrijd om nog iets preciezer te zijn.
De iPod Mini heeft eigenlijk niet zo lang bestaan; hij werd al heel snel opgevolgd door de Nano, en ook van dat model zijn ze nu al aan de zoveelste generatie.
Al een tijdje geleden, heb ik mijn oog laten vallen op de iPod Touch en sinds vorige week is daar nu ook een nieuwe, nog plattere versie van beschikbaar.


Deze voormiddag zag ik een exemplaar van de Ipod Touch liggen in de vitrinekast van de Carrefour in Oostakker. Ik vroeg aan de verkoper of dit om het nieuwe model ging. Hij verzekerde me dat dit het laatste nieuwe model was.
Omdat hij redelijk goed geprijsd stond, aarzelde ik niet en rond 9:00 deze ochtend ging ik over dat de aankoop van mijn spiksplinternieuwe iPod Touch, nieuwste model. Ik had nog een paar Happy Days bonnen van 10 euro elk, en ook nog een pak Supreme cadeaubonnen op zak. En omdat deze bonnen geen al te lange geldigheidstermijn hebben, was ik blij dat ik ze bij deze aankoop eindelijk kon gebruiken.
Welgeteld 5 minuten ben ik de trotse eigenaar geweest van mijn nieuwe speelgoed.
Toen ik in de auto de verpakking opende, zag ik aan de zijkanten van de iPod geen volumeregelaars, en deze zijn net zo kenmerkend voor de nieuwste iPod Touch.
Dan maar terug naar binnen. De verkoper was enigszins verbaasd. Hij had pas 2 maanden geleden deze modellen binnengekregen en dacht dat dit de nieuwste versie was.
Ik vertelde hem dat het nieuwste model pas vorige week door Steve Jobs was voorgesteld.
Goed, ik heb zonder veel gedoe mijn geld teruggekregen.

Mijn bonnen heb ik op die manier wel kunnen omzetten in harde valuta, maar op mijn iPod zal ik nog wat moeten wachten. Tenzij ik er eentje win, natuurlijk.

Geef een reactie

