Apple

Mijn iMac staat nog niet in de living, maar met mijn nieuwe iPod Touch ben ik alvast aardig op weg om een Apple-gebruiker te worden.
Enorm leuk ding, eigenlijk. En schoon beeld, en snel en bovenal gebruiksvriendelijk.

One thought on “Apple

  1. Dag Koen,

    Kan je mij even laten weten of er op de ipod ook een elektronische agenda beschikbaar is? En zo ja, of deze gebruiksvriendelijk is…ik ben nl. op zoek naar een combinatie waar veel, heel veel muziek bij kan…

    Alvast bedankt

    Groeten

Geef een reactie

