Roomer

Deze sombere herfst- en winterdagen hebben ook zo zijn charmes. Vrienden of familie uitnodigen om lekker lang te tafelen.

Gisteren nog hebben we met vrienden uitgebreid getafeld: verse tomatensoep met lekker veel balletjes, reeragout met aardappelgratin en nadien zelfgemaakte chocolademousse.

En ze hadden mijn favoriete drankje mee: een fles Roomer met bijpassende glazen. Vorige maand leerde ik dit drankje kennen in de Hotclub de Gand. En ja er zit alcohol in, en ja ik drink eigenlijk bijna geen alcohol, maar voor een glaasje Roomer maak ik graag een uitzondering.

Ik ga me eens direct een glas inschenken zie!

Een gedachte over “Roomer

Geef een reactie

