39

Ik heb het vrij druk gehad deze week. En in al die drukte ben ik zowaar begonnen aan mijn 40ste levensjaar. Niet één kaartje in de bus.

Maar wacht vooraleer jullie mij zielig beginnen te vinden.

Ik kreeg minstens 12 sms-berichten, een tiental personen wensten me een gelukkige verjaardag via facebook, sommigen stuurden een e-mail of een e-card en ook via de mailinglist kreeg ik felicitaties. En met al deze nieuwe media zou ik nog vergeten schrijven dat ik ook nog mondelinge gelukswensen kreeg. Zo, heel gewoon, met oogcontact en handgeschud en met zoenen ook af en toe.

En voor die mensen waren er truffels en snoepjes en al.

Zaterdagavond wordt er nog gevierd met de familie. Met moussaka en meer van dat lekkers.

6 gedachtes over “39

  1. Ik ben dus mega-slecht in het onthouden van verjaardagen hé !!
    Bij deze met terugwerkende kracht … een gelukkige verjaardag 🙂

    Ik zit tegenwoordig trouwens elke vrijdagavond in café ‘De Karper’. Dat is het café van Iljo Keisse z’n vader!

    grtz SveN

Geef een reactie

