Komkommertijd

Weet je wat het is met vegetarisch eten? Ik vind dat allemaal ontzettend lekker maar het vraagt verdomd veel tijd om al die gerechten klaar te maken.
Wij koken hier nochtans altijd met verse groenten en soms maak ik ook wel twee of drie verschillende soorten en al. En ik neem ook mijn tijd om lekkere dingen te maken en voldoende variatie te brengen op de borden en zo.
Maar voor een lekker vegetarisch buffet met 1001 lekkere en verrassende dingen kan ik iedereen restaurant Komkommertijd aanbevelen.
Een ontzettend lekker vegetarisch all-you-can-eat-buffet aan de Reep in Gent, net voorbij de groentjes (sic) van Sint-Bavo.

Vandaag was er onder meer knolseldersoep met pindakaas, gegratineerde bloemkool met kikkererwten, puree van wortelen en pompoen, een hartige curry van groenten, vegetarische loempia’s, allerlei koude groenten, rijst, linzen,….
En achteraf nog een stuk cake met walnoten.

En ja, ik heb 3 keer aangeschoven en heb me moeten inhouden om nog een vierde keer te gaan.
Maar kijk, binnenkort als we onze kerstinkopen doen, gaan we zeker terug. Nog 15 keer slapen. Euh.

Geef een reactie

