Kaas

Gisteren hadden we vrienden op bezoek en voor de verandering stond ik eens niet achter mijn fornuis om  te imponeren met nieuwe culinaire hoogstandjes.
Het werd een gezellige kaas- en wijnavond. En er waren klassiekers bij zoals Oud Brugge en Rambol met noten, maar we hadden ook nieuwere of mindere bekende kazen, zoals daar zijn Artavaggio, Vacharin Mont d’ Or of Cailladou. En fruit, massa’s fruit eigenlijk. Kiwi’s, ananas, dadels, frambozen, druiven in alle kleuren, passievruchten en noten en rozijnen en broodjes van Bundervoet. En lekkere wijn, waar zelfs ik meer dan 2 glazen van gedronken heb.
We moeten dat meer doen. Een kaasavond.
Morgen en overmorgen bijvoorbeeld, want er is nog genoeg kaas over.

2 thoughts on “Kaas

  1. Wij doen dat ook af en toe met vrienden, genieten van een kaasavond. Ik vind het super: gezellig bij elkaar aan tafel. Niemand die moet voor het eten zorgen. Soms komt er geen eind aan. Net als ik denk: nu heeft iedereen voldoende gegeten, neemt er weer iemand een stukje. Toch zalig: uren tafelen en genieten van kaas, fruit, wijn en babbels.

Geef een reactie

