Armandus De Zoveelste

We nemen onze kinderen al mee naar het theater van toen ze nog  een pamper droegen en we hebben eigenlijk best al wat voorstellingen gezien. Waarmee ik alleen maar wil zeggen dat we wel over wat vergelijkingsmateriaal beschikken. De voorstelling die we vandaag zagen, wil ik dan ook uitroepen tot “Beste jeugdtheatervoorsteling van de afgelopen 6 jaar”.
Op uitnodging van De Standaard waren we te gast in Het Paleis voor Armandus De Zoveelste van Dimtri Leue. Een uiterst knap decor, prachtige kostuums, puike acteerprestaties en een fantasierijk verhaal, meer heb je niet nodig om zowel kinderen als volwassenen 2 uur lang te boeien.
De voorstelling is in januari en februari nog te zien in het Paleis in Antwerpen en in enkele Vlaamse culturele centra. Als ik jou was, was ik nu al aan het googlen om de juiste data te kennen en schreef ik met een alcoholstift op mijn hand dat ik morgen zeker kaartjes moet bestellen.

armandus

(foto : Kurt Van der Elst)

Allee vooruit, ge moest al weg zijn.

Een gedachte over “Armandus De Zoveelste

Geef een reactie

