Ben uit mijn restaurant

Ik was 17 toen ik tijdens de Gentse Feesten bij Betty van de Rococo in Gent een vakantiejob deed.
Een toffe job in hartje Patershol. De jaren nadien bleef ik bij Betty werken, tijdens de Gentse Feesten, de weekends en de Patersholfeesten.
In die tijd opende er een beetje verderop in de Corduwanierstraat een tapasbar. Eigenaar was Ben, een sympathieke kerel die vaak bij ons langskwam en uiteraard gingen wij ook al eens langs in zijn tapasbar.
Ik ging dan verder studeren, kwam al wat minder in het Patershol en verloor Ben en zijn tapasbar uit het oog.

En nu al die jaren later, zie ik Ben samen met zijn zus in Mijn Restaurant.
Ze mogen op mijn stem rekenen, zie.

Geef een reactie

