E-communicatie

Vrijdag geef ik nog eens opleiding. Van alles over e-communicatie eigenlijk. En de voorbereiding gebeurt nu allemaal op de Mac. Nu nog met Powerpoint, maar de volgende keer probeer ik het eens met Keynote.

En sinds ik een Mac heb, voelt het voorbereiden van de cursus niet eens echt aan als werk, maar eerder als spelen. En ik kan al goed overleg met Spaces, Exposé, de Finder, het Dashboard,…

Mijn iPod Touch kan ik nu zelfs als afstandsbediening gebruiken voor iTunes op de Mac. En dat allemaal zonder veel te moeten instellen. Het gaat allemaal vanzelf.

schermafbeelding

Geef een reactie

