Mijn eigen lettertype

Via de website yourfonts.com kan je jouw eigen lettertype aanmaken. In enkele stappen is de klus geklaard.

En vanaf nu staat er niet alleen Arial, Verdana of Times New Roman op mijn Mac, maar ook het lettertype Koen.

Ik heb het nu wel even heel heel snel gedaan. Morgen doe ik het nog eens over en probeer ik mijn letters toch wat beter te postioneren.

Het is in ieder geval een leuke tool.

Met dank aan Jan voor de tip.

mijnlettertype

One thought on “Mijn eigen lettertype

Geef een reactie

