Groen

Er staat hier in de tuin een groot compostvat, ieder najaar zamel ik samen met de kinderen geld in voor het zuiden, als het weer het toelaat neem ik de fiets naar het werk, af en toe koop ik al eens iets in de Wereldwinkel, mijn wagen heeft een EcoFlex label, we staan op de lijst om eind juni gastgezin te zijn voor iemand uit Benin of  Vatuana, we hebben met ons gezin een vrij laag aantal kilo’s restafval, we gaan al eens veganistisch eten en als het kan neem ik de trein om op dienstreis te gaan,…

altijd al geweten dat ik  groene sympathieën heb

verkiezingen

Geef een reactie

