Madness

Tijden veranderen. In de jaren 80 toen ik in het jeugdhuis op zaterdagavond de dansvloer probeerde vol te krijgen met nummers van The Cure, Simple Minds en Madness deed ik dat nog met twee platendraaiers en bakken vol singles.
Ik wist de plaatjes bijna blindelings te vinden in de houten bakken en de hoesjes van nummers die we veel draaiden waren zodanig versleten dat we ze met plakband moesten herstellen.

Eén van die nummers was One Step Beyond van Madness.

En die gasten hebben gelijk niet stilgezeten. Ze hebben een nieuwe cd uit en tegelijk hebben ze ook een applicatie on line gezet voor de iPhone / iPod Touch met nieuws, foto’s en zowat alle oude en nieuwe clips.

Hun nieuwe cd had ik al op mijn iPod, de applicatie staat er ook al op zie.

screen-capture-72

via iPhoneclub.nl

Geef een reactie

